Längdskidor ? ;P

Tja.
Fick ett konstigt sug efter att åka längdskidor, skulle inte det va roligt :) Jag har aldrig åkt längd, hur fan kan man då bli sugen på att åka ? Det är tokigt det där :) Synd att man inte har ett par att dra fram ur bakfickan, haha
Nu är det inte lång tid kvar tills vi åker till Sälen. Wiiihuu, det är inte ens två veckor kvar, det komer bli så jäääkla kul, Massa sköna backar, massa skönt folk, massa skitbra musik, massa good mat och dryck och massa myyyyys :P Känns lite pirrigt i maogen faktiskt. :) Dock har jag inte fått tag på någon bräda än, så det kanske blir så att man åker på att hyra ändå... SKIT!

Dom har äntligen börjat med balkongerna förresten, Äntligen äntligen säger jag bara, tänken va att om skulle ha börjar i NOVEMBER men kom inte igång för än nu men men bättre sent än aldrig så den här dagen började med att jag vaknade av världens dunst ! PANG sa det bara blev nästan lite rädd, men insåg genast att justifan, Ballarna kommer idag ! :P

Förövrigt så va jag ju på Jobbfest på OTI GÅRD i Lördags vilket va jättetrevligt. Trerätters middag vilket bestod av Toast Skagen till förrätt, Black and White med rostade rotsaker till varmrätt och sen en Vitchokladpanacotta till efterrätt... OMG det va typ ASGOTT ! Dock vart jag så himla mätt av för och varmrätt så jag fick inte i mig hela panacottan, illa jag vet, man har alltid plats för efterrätt men neej det hade inte jag . haha
Nisse hade fixat frågesport och en musiktävling vilket mitt lag vann på. Kände mig så stolt när Lars sa att det va mitt lag som hade vunnit. :) hehe

Lite ramdom kort jag snott från Karin, Lina och Emma. :)











Efterfest på hallmattan. :P Och en svampinjonomelett som jag trodde jag skulle tycka va skitäcklig eftersom att jag inte tycker om champinjoner men tamejfan det va skitgott, kanske har lärt mig nå nytt :)




Robin får avsluta detta inlägg med sleven i käften. :P




Tala ut
Postat av: Lina

HAHAHAHHAHAHAHAHA!!! Tack för en ASKUL kväll!!!

2011-01-24 @ 22:53:46
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Min dotter har en bräda med tillhörande skor i vårt förråd. Intresserad av att köpa billigt? Hör av dig.

Kram

2011-01-25 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0