Nytt hår kanske ?

Hejsanhoppsantjohej.

Kom nyss hem från skinnsberg, har vart över till Malin med Karin och kollat på Greys, ALLTID lika bra man tröttnar aldrig ! Madde och Milly va där också, första gången jag träffa henne och fy satan va söt hon är :)

Måste nog lägga upp ett matschema tror jag, få ordning på maten och alla dessa matlådor man jämt glömmer bort! Tips på nya goa nyttiga maträtter någon? Känner att det liksom inte händer något med mina mått, förutom att mina armar bli större :) Vilket dock är lite roligt men det är inte riktigt det jag är ute efter.. hmf..

Helgen då, Åkte ju med Frida till örebro för att gå på Håkan Hellströms konsert och OM det va awesome alltså, så jäkla bra live så det är sjukt :P Kände dock efter att jag hade väl kanske inte dom bästa skorna på mig, oh well. Efter konserten bar det av till Satin där Håkans efterfest va.. (Håkan va tyvärr inte där:() haha. Jag och Johanna dansade typ hela kvällen och jag hade så himla himla roligt. När krogen stängde va det inte slut för oss, vi råka dela taxi med 3 killar hem och festen fortsatte till 7 på morgonen ! ASBRA helg, Tack för det! <3

Tog mig ur röven och beställde klipptid idag också, blidde att prova på Eleganze, det som ligger brevid Arena. Så på tisdag nästa vecka så ska jag bli frääch i skallen! vet dock inte hur jag ska göra med min lugg, ska jag ha lugg isånna fall, Sne? rak? lång? Eller kanske ingen lugg alls ? Vad tror ni ? En helt nu färg också kanske ? Eeelller?






Fan va svåårt!!







Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0