ENDORFIIINER !

Vilket sjujääävla benpass det vart idag.. Eller vad säger du Karin? ;P Helt otroligt skönt! Det va ett bra tag sen jag kände sånt rus av endorfiner i kroppen. När vi hade kört slut på oss själva tog vi vårt pick och pack och åkte hem.. men när jag väl kom hem så kunde jag inte slappna av utan drog ett gäng stjärtöviningar till och en hel liga situps. haha.. Vafan har man ruset uppe så är det väl lika bra att utnyttja det.. :)

Imorgon bitti klockan 8.30 ska jag befinna mig hos Ryggdoktor Lars på stan ;P Har dock inga förväntingar alls, känner att det får väl gå som det går, han får väl klämma och trycka bäst fan han vill bara det försvinner ! BANNIMIG ! 

Godnatt på er för nu är det dags för bingen !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0