Slappslappslapp...

Jaha måndagen har snart gått förbi och det har verkligen vart en riktig slappdag. klev upp halv 8 för att åka med 9 tåget från örebro. Köpte finfrulle på pressbyrån och smaska på som fan på tåget :) När jag väl va hemma kände jag mig helt jävla slut som människa och har bara legat i soffan hela dagen.. typ.. :)  Vid typ 8 ikväll så drog jag och Karin och träna, men inte fan blev det npgon effektiv träning kan jag lova.. vi lalla runt som två nybörjare som Karin sa. haha jaja lite träning är bättre än ingen träning ;)

Imorgon blir det tillbaka till vardagen igen, 8-14 är passet. Känns lite tungt när man har vart ledig så länge, då kommer man in i ledigheten liksom och blir mycket svårare att komma in i jobbet igen och tycka att det är roligt och att man inte bara lallar runt och plockar med ingen lycka, haha

Sen funderar jag faktiskt på att på ett Pumppass till kvällen.. fast det får vi se.. Känner lite att jag måste ändra om min träning lite och köra mycket mer cardio för det händer liksom ingen på dom ställena som det SKA hända saker ;) haha Känner dock att mina armar har blivit mycket biffigare så det känns roligt ;)

Nu ropar biingen. BIING BIING !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0