KAATTSKRÄLLEE!

Godmorgon !

Sitter här i min kimono (Ja jag har en kimono, hahaa) och pimplar kaffe, så himla smaskens! Och har vi inte världen finaste väder elle? Synd bara att inte solen kommer till ballen för än typ halv 12, funderar på att ta en tripp ner på stan och uträtta några ärenden tills man kan lägga sig ner och steka. Om nu det håller i sig, Hoppas hoppas hoppas !

Och dessa två katten jag har på besök då.. det finns verkligen två helt olika sidor på dom. Igår när jag kom hem från jobbet är det första jag ser en spya på min soffa, INTE OK ! Jag skrek och vråla på dom i tron att dom skulle fatta att så gör man inte, haha Och vad tror ni jag vaknar av i morse, jo en gullig liten fis som kommer och trycker nyllet i fejjan på mig och typ säger - Lilleemooor skulle du kunna vaknaa nuuu ? ;P haha Ena stunden hatar man dom (dock bara i några minuter) Sen kan man inte låta bli att bli förälskad igen :) Its a twosido story!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0