Sommar i Dagarn !

Riktigt rosig om kinderna, sådär att det bränner lite. :)
Färska ananastärningar, lite Brie och BigBrother på den!
En härlig kväll men sällskap av dom där urgölliga skrällena :)




Igåår.. då va det 25årsfest i lekladan för Staffan the man. Vi grillade och spelade kubb, lekte lite i lekparken och hade ASTREVLIGT, många många skratt som förgyllde min kväll. :) Bilder kommer väl när Karin känner för att ladda upp alla 153 kort som togs.. :)
Och denna dag ska vi inte en tala om, eller jo det ska vi. haha. Otroligt skön dag det har varit, trots att jag vart bakis som fan. Vid tolvslaget så drog jag och Karin ut till Underbara Dagarna, vi grävde fram solstolarna, kladda på den där så kallade kokosoljan och la och ner och stekte.. och stekte.. OCH Stekte! ;) haha Jag avgudar solen!



Ett stycke Ingela och Tommy in action! :)



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0