Faceplant.

Faceplant! Det är precis vad jag gjorde när jag skulle gå på lunch idag på jobbet... Hahaha. Sista trappsteget och jag snubblar raakt av, slår i knät, känns som att jag brytit handleden lite. INTE okej helt enkelt!! ;D

Nåväl jobbhelgen är över och nu sitter jag här i fel del av soffan, Elin har nyss lämnat mig efter en supermuskväll och jag kollar klart på filmen som går på trean.. The Holliday! Mmmmummsifilli, JUDE LAW kan va en av dom vackraste, hetaste killarna i Världen! Man blir ju förälskad. Man kan kalla mig hopplös romantiker faktiskt. Jag och Elin har setat under hela filmen.. Ahhhhhhw, åhhhh, Mmmmm, awww! Några tårar föll också, hihi

Godnatt mina romantiker! ;)




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0