Proud girl..

Idag var jag en god vän och följde med Karin till Västerås för formkoll, fix hos sömerska och sen en sväng till Make up Store. Helt sick att hon ska faktiskt tävla NU på Lördag.. Är nog omedvetet nervös för henne tror jag, drömmer att jag spraytanar mig själv och om massa fett på kroppen och grejs. haha. Är så stolt över vad hon har gjort och det ska bli GRYMT att få se henne själv på scen nästa Lördag in the fucking Luciapokal i Göteborg!
Har nyss hjälp henne att slänga i lite fär i håret och hon ligger just nu i detta ögonblick i mitt badkar och skrubbar och rakar hela kroppen så snart skriker hon väl på mig och vill ha hjälp. :) Love you darl! <3

Fick äver med mig hem lite smink från Västerås, hittade en färgkarta med massa ögonskuggor till ett fint pris, kännsbra kännsbra :)

Nu skiter jag på det här och fortsätter kolla på  Svenskars hemliga liv.


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0