Working women!

Jobbajobbajobba, känns som att det har vart det ända jag har gjort dom senaste dagarna.. Som tuur är så har jag många roliga helger att se fam emot nu så det är väl bara att hålla ut och dra på leendet ! :)

Det vart en till beställning igår kväll.. det är fan inte bra med kvällar och internet och bra reashit.. Meen 2 par skor kommer till mig imorgon. ;)
Hämtade mitt första paket idag och gud så fina klänningar beställde 5st men 2st ska tillbaka sen vart det ju ett par skor också och jag vettefan hur jag ska göra med dom ... hmm liiite glapp men det går ju att lösa med healgrip.. ellerhuuur. :)








Imorgon blir det jobb 14-20 sen blir det nog hem till Elin, vet inte
riktigt vad som står på schemat men det brukar alltid bli succe !










Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0