Bort med det gamla, in med det nya!

Jag börjar bli ganska trött på hur det ser ut i min vardagsrum nu.. Trött på den stora soffan, Ja ni hörde rätt, jag är trött på min soffa som jag va heeela förälskad i när jag köpte den. Men det går liksom inte att möblera, man kan ha soffan på ett vis och jag vill kunna kasta runt möblerna när jag känner för det.. men jag KAN INTE det nu. Buu för det! Jag vill ha antingen en 3-sits och kanske en fåtölt och en pall eller en 3:a och en 2:a sen vill jag möblera om hela vardagsrummet. Måla om skulle jag också vilja göra, är lite trött på fondväggen jag har faktiskt. Lite mer mys lite mer kuddar och ljus och utrymme för pryyylar och styyle. :) haha. Men när man är "själv" i stan och inte har en mamma eller pappa som hjälper en (o)frivilligt så blir det lite jobbigare att ta tag i skiten.. :) Vi får väl se hur jag tar mig an denna ide :)

Det finns ingen tanke bakom hur det ser ut nu, jag har väl i princip bara kastat in möbler för att va va tvungen, haha eller nått.. Skicka inspirationeideer om ni har några på lager för det börjar ta slut i min hjärna.




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0