Gratulationer!



Denna kyss ger jag till min älskade vän KARIN KLINGESTEDT!
För att hon är så extremt unik, så otroligt omtänksam, den bästa lyssnaren,
envisast i stan, och har ett jävlar annama som ingen annan har.
Hon är en ONE OF A KIND och hon fyller år just idag !
GRATTIS MIN SOULMATE !

J A G Ä L S K A R D I G !



(Ignorera min krokiga näsa, thats just me, The freak of nature. haha)



Den här tösen har förgyllt MÅNGA dagar i mitt liv och
kommer fortsätta med det resten av mitt livet!





Hon har bra sidor också ;)




Tala ut
Postat av: Karin Klingestedt

Älskade vän, tack så hemskt mycket! Vad söt du är :) KYSS på dig. Vad vore jag utan dig? <3

2011-09-25 @ 22:08:54
URL: http://klingestedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0