Hemma.

Jaha då var man hemma då, Alltid samma känsla när man har varit iväg ett tag och koller hem till en TOM lägenhet ! Då känns det liksom inte okej... Hur som haver vart det en riktigt lång resa inatt/idag resan började på lördag kväll kl:20.20 från hotellet och vi anlände hemma i fagersta runt 9 idag. LÅNG resa kan man påstå :) 

När jag väl kom hem va ju tanken att jag skulle hålla mig vaken för att jag ska upp i tid imorgon, men eftersom att det enbart blev 2-3 timmars sömn på vägen så slocknade jag rakt av i soffan, han fan knappt sätta mig ner, haha och jag vaknar kl: 14.11, OHWELL, Semestern är ju faktiskt inte slut förrän imorgon. :P

Resans outfit... :)

 

SAKNAR REDAN ALLT ! ♥




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0