Snörvel..

Lillemor har jobbat idag och det gick riktigt bra, piller och coccilana gjorde sitt om man säger så :) Sen vart det en tripp ner på intersport också, jag köpte ju 2 par kor för ca en månad sen och jag va skitnöjd med båda två men efter måna om och med så kände jag att "gå"skorna inte va något för mig så jag lämnade tillbaka dom och fick faktiskt med mig ett par nya hem -500 pjänkas men jag tror och hoppas att dom här skorna kommer bli alldeles perfekta. :)
Tänkte slänga in en bild men jag orkar fan inte resa på baksidan, haha en annan gång kanske :)

Nu rullar Idol på för fulla och jag njuter av tända ljus och bara massa mys, måste ladda inför imorgon för då ska Girlsen till Västerås och fira bästa Karin i föskott med good mat och Biiiiograaafkoll :)

FÖRÖVRIGT!! Så gråter jag en skvätt till Idol. haha

OCH Varför har jag helt plötsligt fått världens halsbräna hela tiden för ?

Tala ut
Postat av: Frida

Vad kul att du har köpt två par kor! haha

2011-09-24 @ 00:49:53
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0