Fri dag !


Stäääddag idag, jaa det vart så..
Underart skönt att sätta sig ner i soffan efter man
har gått igenom hela lägenheten och allt är
superrent och man kan bara njuta av renheten!
Sen vart det mat och inte vilken mat som helst
utan mina superköttbullar, JAPP!
Sen vart det lite gott för halsen.. ("BUU")


Och nu på kvällsningen har jag fixat naglarna lite skojsigt
och myst ner mig med bästa myskatten i världen.
Hon är så goo, så fort jag har lagt mig ner i soffan så springer
hon och hoppar upp på mig och trycker sitt huvud iiintensivt
mot mitt till jag inte pallar mer och har fått X antal hårbollar
i munnen då jag trycker ner henne mot magen och måste hålla
händerna kvar på henne för att hon inte sk aresa på sig och
fortsätta trycka nylle mot nylle!
Otroligt gulligt men superjobbigt också, haha




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0