lättnad!

Igår tog jag en tripp till Marina och Adam och hälsade på, Beklagade mig om min onda handled som hade blivit helt förstörd av någon anledning. Marina drar fram dunderkuren ICEPOWER och sa att det här skulle jag ju prova för det va toppnotch. Lite tveksam om det skulle hjälpa med höör och häpna, Smörjde 2 gånger igår och har smörjt 2 gånger idag och jag har en helt ny handled kan jag lova! TACK SOM FAN! ( Dock ska man väl kanske inte säga för mycket innan all smärta är borta men goooddamn its good. )

Marina underdunderkur... Thats all i can say!

Tog även tag i mig själv och beställde en ny telefon igårkväll. Kände att jag hade slitit ut min Sonyericsson från 2007 för länge sedan så nu var det dags. Det vart en Samsung Galaxy S2. Så nu väntar jag ivrigt på att få mail om att den kommit.. WIIIHUUUU!

 

Solen skiner och jag bara njuuuter!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0