hipphipphurraaa

Härlig dag. Kliver upp 08.25, klär på mig och går ner till Affärn och köper färskt bröd och traskar vidare till Robyn för det vankades mysfrullleee! Sagt och gjort. När vi va mätta och belåtna drog Robyn till jobbet och jag, Lisse och Aksel gick ut i ovädret och ner på stan för lite ärenden. Och eftersom jag inte hade nå speciellt för mig senare så följde jag med dom hem. MYSPYS! (ska sno den där Aksel i smyg tror jag...)



Sen är det ju såhär att Magnus you know MANGEE fyllde år idag ( JA MÅ HAN LEVA! ) så jag packade ner två bakade kakor med glasyr på och gick och hälsade på, Slutade med massa fika och en asbra film. Warrior! Riktigt spännande och några lyckotårar föll på slutet. DEN ska ni se tycker jag :)



Nu ska jag bädda ner mig själv för imorgon ska jag spendera hela dagen på jobbet.. Nattinatti!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0