Hemmagjort är bäst!!!

Tar tag i datorn för ovanlighetens skull. haha Jag fullkomligt älskar min nya telefon.. :)

Den här dagen har vart liiite seg, men riktigt skön ändå. Kom inte i säng för än typ klockan tre igår natt för jag och Elin satt och roade oss med olika klipp från parlamentet, haha. Otroligt roligt att bara sitta och plöja igenom.. :) Så vi klev inte upp för än halv tolv idag.. käkade frulle klockan ett och efter det så ville Elin bada så visst fick hon det och då fick jag chansen att ta tag i denna svinstia här hemma.. SKÖNT som attans faktiskt! :) Sen kurrade det till i magen så vi gick ner på stan och handlade lite. Det vaknades köttbullar, potatismos, brunsås och massa lingonsylt. Fick ovanligt bra respons i köket. Superkul att ha någon med sig när man lagar mat och inte som vanligt när man står där helt själv. :) Och nu när jag har haft besök så känner man att man vill lyxa till det lite grann så det vart Marängswiss till efterrätt och det satt ju där det skulle kan jag lova.. Så Jääkla gott!



Tanken va att vi skulle hälsa på Bosse också men hoppsan hejsan så kom det värsta snöstormen så vi får ta det imorgon istället. :) Förövrigt så hittade jag några bilder på han när jag städade och jag kände att när jag kollade på just den här bilden så vart jag så glad. Jag log i hjärtat.



Säkert svinkallt ute, superkalufs och världens leende :)


Imorgon är en annan dag och jag tror jag ska ta och baka lite brööd.. Mummsifilli !
Godnatt och Sov gott ni där!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0