Redhead again!

Japp då kunde man äntligen sätta sig ner och skriva lite. :) Jobbade 12-18, handlade lite och sen drog jag mitt äs till gymmet. 3km på löpbandet och sen fick ryggen sig en omgång.. tror det kommer kännas en del i svanken imorgon för fan vad jag fick till det :) Jag va väl färdig typ halv 8 men så tänkte jag att jag kan ju vänta på Karin och Magnus som skulle komma runt 7 och sen köra sitt pass så det kan ju inte ta så lång tid........ Kvart i 9 (!) drog vi där ifrån, haha nåväl jag slapp halka mig hem och nu sitter jag här mätt och belåten med nyfärgat hår. (Tack Karin!) Så varför klaga?!!



Alldeles för trött för att vilja vakna...


Blir het i skallen..


Dont mess with me! hahaha..



Imorgon jobbar jag 14-20 och sen tar jag
helg kan jag lova.. Ändå till onsdag nästa vecka!
Otroligt skönt! ;) Sov gott på er för det ska jag göra !



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0