En stor fet puss till alla bara för att de...

tmp_133070924375 (MMS)

En stor fet puss till alla bara för att det är frrredag. Vart en eftermiddagsfika med Robyn och Mattias idag, supermysigt att bara sitta och snacka massa gojjaaa. Meeer sånt vill jag ha! ;) Ska slänga en fille i pannan och sen gojsa ner mig i soffan resten av kvällen. Jaa det ska jag göra, kanske till och med ska ta tag i boken jag köpte här om dagen. nåväl tiden får visa mig vägen! :) haha Tääänk yu änd gudbaj!


Tala ut
Postat av: Malle

PÖSS PÅ DÄJ MÄ! Kom att tänka på nu när du nämnde bok att jag har ju hittat andra boken i Elsa serien!!!

2012-03-02 @ 21:33:01
URL: http://malinbengtson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0