Hejochhå. Kom nästan nyss hem från Lisse. ...

20120323_164450_ (MMS)

Hejochhå. Kom nästan nyss hem från Lisse. Jag Karin Frida Lisse och såklart Aksel har haft supermyskväll. Schålat massa skit, nördat med telefonerna ( Jaaaaa jag får va med i nördligan nu) gosat och gullat med lillskiten och haft det riktigt bra! :) Efter jag slutat jobbet klockan 2 så tog jag mig en promenad hemåt och tog en liten detour in på pickaboo för att kolla om det fanns några fina ramar, och visst fanns det det.. Klart och betart och jag va hemma och började dona. Det är så att jag har framkallat massa bilder och gjort massa förstorningar och jag tyckte att det va dags att piffa upp sovrumsväggen lite.. DAAAMN det vart bra. ;) ASNÖJDBRUD.COM som jag skrev på fejjan och fick till svar av mamma - Måste höra vart du har fått tag på dom där bilderna? dom va ju jättefina. - Ja mamma dom har jag tagit själv och sen framkallat. - Jasså det säget du, jag va tvungen att fråga för det stod någon länk i ditt inlägg och tänkte om du hade skickat efter dom där??!!?!! -hahhaahaaahaa nej mamma man brukar säga så bara.. ;P <3<3<3 Nu är det sängen för mig för klockan 9 blir det morgonpromenad med mina pärlor. Godnatt!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0